Založ si blog

Mozgošumenie abo ako som dostal tvorivú krízu

Keď človek začína s novým blogom, patrilo by sa hádam, aby sa v prvom článku nejako predstavil. Aspoň si myslím, že je to taký štandard. Jednoducho, nejako sa uviesť v spoločnosti. Lenže ja…    no jednoducho akosi neviem ako na to. A to pritom nieje môj prvý blog, ako by to mohlo na prvý pohľad vyzerať. Je to katastrofa, úplný nonsens, apokalypsa, Sodoma-Gomora, hanba, hnus- ale je to pravda. Už týždne, áno týždne rozmýšľam nad nejakým článkom. A… nič! Mozog nereaguje, volaný účastník je momentálne nedostupný. A pritom nieje nič jednoduchšie. Tém existuje neskutočne mnoho, miliardy a miliardy tém. Stačí si len vybrať, po jednej siahnuť a je to! Presne tak, ako keď si človek v záhrade odtrhne z jablone jabĺčko. Na tie špičkové síce len tak ľahko zo zeme nedočiahne, ale aj dole, na dosah ruky rastú jablká, čo sa dajú tiež jesť. Chápete ako to myslím? Dúfam, že hej. No prosto nieje nič jednoduchšie ako vybrať si tému a „pľasknúť ju na sklo.“ Lenže pre mňa je to momentálne neprekonateľná prekážka. Nič ma nenapadá. Moja obrazotvornosť je v stave monoskopu aj s tým sprievodným zvukovým efektom, že: pííííííííp. Moja nápaditosť jednoducho prestala existovať, už ani ten vírus chrípky ma nieje schopný ma napadnúť. Najhoršie na tom všetkom je skutočnosť, že som si vôbec nevšimol, kedy sa to stalo. Fantázia môjmu srdcu milá je zrazu fuč. Dôsledkom toho všetkého je, že nemám rozvinutý blog, ale psychický blok. Prepadám histerickým záchvatom zúfalstva. Neustále si pokladám otázku typu: „Je to trvalý stav, alebo ma to prejde?“ Alebo: „Bude sa to s pribúdajúcim vekom zhoršovať?“ Možno sa Vám to zdá malicherné, ale mňa to trápi viac, ako koniec sveta v roku 2012. Som úplne nesvoj, nič takého sa mi v živote ešte nestalo. Som z toho maximálne vyvalený. Normálne sa mi pred očami začína strácať zmysel života. S úplným nekľudom v duši môžem vyhlásiť, že ak sa v blízkej dobe tento stav nezmení, tak vnútorne asi zomriem.

Nesmejte sa! To je vážna vec! Už tu toľko píšem a stále ma nič nenapadá. Až to bude takto ďalej pokračovať, tak som si ten blog zakladal asi zbytočne.A to by bol ďalší sakramentský problém, lebo ja zbytočné veci nerobím! Robím veci, ktoré majú zmysel. Niekedy síce hlbší než ho ľudia dokážu pochopiť- a to potom vyzerá ako zbytočnosť- no, ale kde by sme to žili, keby všetci chápali všetky moje činy a pohnútky k nim? Celkovo zostáva nepochopený jedincami, ktorí si myslia, že zožrali viac múdrosti ako ja. Kedysi som proti tomu vehementne bojoval a snažil sa všemožne, aby som bol pochopený. Neskôr som však zistil a pochopil, že aj nepochopenie je neoddeliteľným atribútom tvoriacim život v spoločnosti, a zaujal som k tomu svojský postoj, ktorý by sa dal opísať ako ironický úškrn s pohľadom plným ľútosti na danú osobu, sprevádzaným duseným smiechom, čo sa prejavuje miernym vertikálnym kmitaním hornej polovice tela.

Už dúfam chápete, aká tragédia ma postihla, a aké to môže mať následky. Najhoršie je, že som vo svojom trápení sám. Nieje nikoho v mojom okolí, kto by vedel, kto by to chápal čím prechádzam, že mám autorskú krízu. Bóže mój, úvod ako hrom! Dúfam, že som si týmto článkom odplašil všetkých priaznivcov a sympatizantov.. Ani by som sa nedivil. Nesľubujem, že ešte príde nejaký článok. Nemôžem to sľúbiť, lebo to neviem ani ja sám. Mám krízu, nedá sa svietiť. Pripadám si teraz ako špatne oblečený transvestita. Najtrápnejší pokus o článok aký som kedy vypotil. Bez nápadu, bez ducha, bez fantázie, nudný, nič nehovoriaci a ničím nezaujímavý, bez pointy. Teda možno s malinkou pointou, takou, že by som rád písal, ale nejako mi to nejde(aspoň nie teraz)

Ak sa niekto dopracoval až sem, nech teda vie, že má všetku moju úctu, že si ho nesmierne vážim, a mám trocha radosť, že to niekoho zaujalo natoľko, že vydržal až do konca.

Zo srdca Váš blicky!

Nedeľná báseň: Ja

02.05.2010

Opäť jeden kúsok z rannej tvorby Som len kvapkou vo víre dejín a patrím do skupiny bezcenných cenín. Som len steblo trávy na lúke Niesom čerstvý, no som ešte v záruke Som malou hviezdou na nočnom nebi Občas som nesvoj a bývam bledý. Som iba bublinkou v šumivom nápoji Dúfam, že niekto sa ku mne pripojí. Som iba zrnko piesku na púšti Sahara Každučká brána sa predo [...]

Živena alebo Ako svet skoro prišiel o jedného básnika

26.04.2010

K životu patrí humor a najlepší humor prináša život. A tak aj nasledujúca príhoda pre pobavenie je zo života. Totižto takmer sa stalo, že ešte skôr než som v sebe objavil nadanie a začal tvoriť poéziu, som s tým skončil. Bol to môj posledný rok na Lesníckej škole v prekrásnom prostredí históriou dýchajúceho mestečka Banská Štiavnica posadeného v náruči [...]

Nedeľná báseň: Túžba

25.04.2010

Moja úplne prvá básnička z roku 2001 Túžim vidieť tvoje oči, keď sa večer zotmieva Keď sa mesiac v plnom svite z výšky na nás usmieva Chcem ťa držať za ruku, keď ti bude najhoršie Počuť tvoje slová jemné, môjmu srdcu najmilšie Túžim znovu byť pri tebe, cítiť tvoju prítomnosť Tvoje vlasy hladiť jemné, vyhnať z môjho srdca zlosť Vidieť s tebou západ slnka [...]

Susko

Ministerstvo nežiadalo Najvyšší súd o konkrétne spisy, iba záznamy o prerozdeľovaní, tvrdí Susko

25.04.2024 15:05

Šéf rezortu Boris Susko nerozumie, prečo by ministerstvo nemalo na kontrolu procesu nárok.

kočner, kuciak

Pojednávanie v kauzách Donovaly a Báč zrušili, obžalovaným je aj Kočner

25.04.2024 14:27

Kauzy sa týkajú páchania ekonomickej trestnej činnosti.

Radek Sikorski

Chceme byť jednou z krajín, ktoré určujú smerovanie EÚ, znie z Poľska. Sikorski poslal ostré slová Moskve

25.04.2024 14:27

Poľské ministerstvo zahraničných vecí uviedlo, že Sikorského vízia je úzko prepojená s víziou francúzskeho prezidenta Emmanuela Macrona.

remišová

Remišová: Konanie premiéra vykazuje známky zastrašovania súdnej moci

25.04.2024 13:50, aktualizované: 15:34

Remišová to uviedla v reakcii na utorkovú kontrolu rezortu spravodlivosti na najvyššom súde.

blicky

Píšem všetko možné- poéziu, prózu, glosy, úvahy, komentáre- prosto všetko, čo ma napadne. Uvrhnem Vás do svojho bohatého vnútorného sveta, ponúknem Vám pohľad na svet prostredníctvom mojich očí

Štatistiky blogu

Počet článkov: 15
Celková čítanosť: 37976x
Priemerná čítanosť článkov: 2532x

Autor blogu

Odkazy