Založ si blog

Nedeľná báseň: Túžba

Moja úplne prvá básnička z roku 2001

Túžim vidieť tvoje oči, keď sa večer zotmieva

Keď sa mesiac v plnom svite z výšky na nás usmieva

Chcem ťa držať za ruku, keď ti bude najhoršie

Počuť tvoje slová jemné, môjmu srdcu najmilšie

Túžim znovu byť pri tebe, cítiť tvoju prítomnosť

Tvoje vlasy hladiť jemné, vyhnať z môjho srdca zlosť

Vidieť s tebou západ slnka pri jazere pod vŕbou

Po púšti bych´ dokázal hoc utekať za tebou.

Túžim vidieť krásny úsmev, keď sa ti tvár vysvieti

Mäkké pery jahodové plné tajných zákutí

Ruky jemné zamatové, hladíš nimi moju tvár

Krásne, teplé saténové, nerozlučný hravý pár.

Túžim, veru túžim a túžba moja veľká je

Na cestu ja chcem sa vydať cesta dlhá tŕnistá je

Pomôž mi tú správnu cestu nájsť aj bez radcu

Aby som už konečne mohol nájsť kľúč k tvojmu srdcu

Túžim po kráse tých chvíľ čo prežiť by sme mohli spolu

No čo krok to hneď mám na topánke smolu

Zlomiť konár, rozbiť výklad, získať srdce

Tej čo mám k nej city vrúcne

Túžim žiť len pre teba, byť živý len z lásky

Pozerať sa na teba ked ti vietor veje vlásky

Prechádzať sa po lúke za teplých letných dní

Každým rokom, hodinou, minútou a sekundou o takom svete sním

Nedeľná báseň: Ja

02.05.2010

Opäť jeden kúsok z rannej tvorby Som len kvapkou vo víre dejín a patrím do skupiny bezcenných cenín. Som len steblo trávy na lúke Niesom čerstvý, no som ešte v záruke Som malou hviezdou na nočnom nebi Občas som nesvoj a bývam bledý. Som iba bublinkou v šumivom nápoji Dúfam, že niekto sa ku mne pripojí. Som iba zrnko piesku na púšti Sahara Každučká brána sa predo [...]

Živena alebo Ako svet skoro prišiel o jedného básnika

26.04.2010

K životu patrí humor a najlepší humor prináša život. A tak aj nasledujúca príhoda pre pobavenie je zo života. Totižto takmer sa stalo, že ešte skôr než som v sebe objavil nadanie a začal tvoriť poéziu, som s tým skončil. Bol to môj posledný rok na Lesníckej škole v prekrásnom prostredí históriou dýchajúceho mestečka Banská Štiavnica posadeného v náruči [...]

Bolesť

24.04.2010

V rubrike Moje začiatky sa Vám budem snažiť prinášať básne z mojej rannej tvorby, básne na ktorých som sa učil písať básne. Básne sú z obdobia rokov 2002-2004.Niektoré z nich boli aj zhudobnené Bolesť je láska čo zamrzla v puku Bolesť je hláska, čo uviazla v krku Bolesť je niečo, čo nechytíš do rúk Bolesť je život plný ponúk S bolesťou musíš žiť Bolesť [...]

SR Prezidentka Čaputová Úradovanie Východ Prešov Návšteva

Čaputová: Z východu som nadšená, rada sa sem vraciam

25.04.2024 21:45

Prezidentka navštívila rusínske divadlo, evanjelické gymnázium, centrum pre obete násilia či národnú kultúrnu pamiatku na Solivare.

SR Bratislava EK Vláda Jourová RTVS MK Stretnutie TK BAX

Jourová rokovala s Ficom i Šimkovičovou: Nikto si neželá, aby Slovensko prišlo o peniaze EÚ, eurokomisia má však otázky

25.04.2024 19:57

EK diskutuje s vládou o zmenách v trestnom práve, ktoré vládna koalícia napriek žiadosti komisie presadila v zrýchlenom režime.

Lukasenkova atletka

Lukašenko prezradil, kedy odíde. Ženu na čele štátu nechce, ale atlétku, ktorá neznáša dúhové farby, by podporil

25.04.2024 19:00

Alexandr Lukašenko tvrdí, že Bielorusom sa žije oveľa lepšie ako pred tromi desaťročiami. Ako vyzerá porovnanie ich finančných pomerov so Slovákmi?

Praha, masová streľba, Česko

Strelec z pražskej univerzity netrpel duševnou poruchou, motív úrady oznámia čoskoro

25.04.2024 18:21

V hlavnej budove Filozofickej fakulty UK v Prahe 21. decembra 2023 jej študent zastrelil 13 ľudí a jedna osoba neskôr zomrela v nemocnici.

blicky

Píšem všetko možné- poéziu, prózu, glosy, úvahy, komentáre- prosto všetko, čo ma napadne. Uvrhnem Vás do svojho bohatého vnútorného sveta, ponúknem Vám pohľad na svet prostredníctvom mojich očí

Štatistiky blogu

Počet článkov: 15
Celková čítanosť: 37983x
Priemerná čítanosť článkov: 2532x

Autor blogu

Odkazy