Založ si blog

Nedeľná báseň: Ja

Opäť jeden kúsok z rannej tvorby

Som len kvapkou vo víre dejín

a patrím do skupiny bezcenných cenín.

Som len steblo trávy na lúke

Niesom čerstvý, no som ešte v záruke

Som malou hviezdou na nočnom nebi

Občas som nesvoj a bývam bledý.

Som iba bublinkou v šumivom nápoji

Dúfam, že niekto sa ku mne pripojí.

Som iba zrnko piesku na púšti Sahara

Každučká brána sa predo mnou zatvára

Som iba včielka vo veľkom úli

A keď už nevládzem v kúte sa schúlim

Nedá sa nič robiť už som raz taký

Nič ma už nezmení, zostanem plachý

No aj keď to so mnou nevyzerá dobre

Aj tak som osobnosť a mám sa dobre

Tak to som Ja, v celej svojej kráse

Neznámy pretekár na cudzej trase

Tak to som Ja, ako sa vám páčim?

Ak sa vám nezdám, ja zmiznúť ráčim.

Živena alebo Ako svet skoro prišiel o jedného básnika

26.04.2010

K životu patrí humor a najlepší humor prináša život. A tak aj nasledujúca príhoda pre pobavenie je zo života. Totižto takmer sa stalo, že ešte skôr než som v sebe objavil nadanie a začal tvoriť poéziu, som s tým skončil. Bol to môj posledný rok na Lesníckej škole v prekrásnom prostredí históriou dýchajúceho mestečka Banská Štiavnica posadeného v náruči [...]

Nedeľná báseň: Túžba

25.04.2010

Moja úplne prvá básnička z roku 2001 Túžim vidieť tvoje oči, keď sa večer zotmieva Keď sa mesiac v plnom svite z výšky na nás usmieva Chcem ťa držať za ruku, keď ti bude najhoršie Počuť tvoje slová jemné, môjmu srdcu najmilšie Túžim znovu byť pri tebe, cítiť tvoju prítomnosť Tvoje vlasy hladiť jemné, vyhnať z môjho srdca zlosť Vidieť s tebou západ slnka [...]

Bolesť

24.04.2010

V rubrike Moje začiatky sa Vám budem snažiť prinášať básne z mojej rannej tvorby, básne na ktorých som sa učil písať básne. Básne sú z obdobia rokov 2002-2004.Niektoré z nich boli aj zhudobnené Bolesť je láska čo zamrzla v puku Bolesť je hláska, čo uviazla v krku Bolesť je niečo, čo nechytíš do rúk Bolesť je život plný ponúk S bolesťou musíš žiť Bolesť [...]

putin, kim

Putin podal Kimovi pomocnú ruku: Zablokoval dohľad OSN nad sankciami voči KĽDR

28.03.2024 22:10

Kroky Ruska podľa hovorcu amerického ministerstva zahraničných vecí Matthewa Millera "cynicky oslabujú" medzinárodný mier

Juraj Blanár

Blanár: Vstup do NATO bol významný krok, potvrdzujúci váhu aj dnes

28.03.2024 21:53

Aliancia je predovšetkým obranná a mierová organizácia, zdôraznil minister.

Izrael Palestína Hamas Vojna humanitárna pomoc

Súdny dvor nariadil Izraelu, aby nebránil humanitárnej pomoci smerujúcej do Gazy

28.03.2024 21:38

Hlavný súdny orgán OSN reagoval na podnety Juhoafrickej republiky. Tá obvinila Izrael z genocídy.

Tragická nehoda slovenského autobusu v Chorvátsku.

Autobus v JAR sa zrútil z mosta, zahynulo 45 cestujúcich

28.03.2024 21:15

Nehodu prežilo len osemročné dieťa, ktoré záchranári previezli s vážnymi zraneniami do nemocnice.

blicky

Píšem všetko možné- poéziu, prózu, glosy, úvahy, komentáre- prosto všetko, čo ma napadne. Uvrhnem Vás do svojho bohatého vnútorného sveta, ponúknem Vám pohľad na svet prostredníctvom mojich očí

Štatistiky blogu

Počet článkov: 15
Celková čítanosť: 37464x
Priemerná čítanosť článkov: 2498x

Autor blogu

Odkazy