Založ si blog

Nedeľná báseň: Modlitba k láske

Báseň, ktorú som napísal mojej priateľke k narodeninám- júl 2008


Modlím sa každý večer za Teba láska moja

nech plnia sa ti želania, nech je vôla tvoja

prihováram sa k Bohu nech velebí Ťa

zmyslom života nech obdarí Ťa

Modlím sa za Teba láska moja na seba nemysliac

Prosím Boha nech ochráni Ťa, keď dívam sa na Mesiac

Nech Ti je na pomoci, keď to práve potrebuješ

Nech lásku Ti do srdca dá, keď práve nemiluješ

Modlím sa aby Ťa Boh už konečne zbavil strachu

nech chráni Ťa od prehier, zloby a krachu

Nech vedie Tvoje kroky a múdrosťou Ťa obdarí

a úsmev nech zachová ti na tvári

Modlím sa za Teba, aby si lásku svoju nestratila

aby Ťa božia prozreteľnosť od smútku odvrátila

Nech v duši máš mier a prijmeš moju lásku

A aby si áno odpovedala na moju o tázku

Nedeľná báseň: Ja

02.05.2010

Opäť jeden kúsok z rannej tvorby Som len kvapkou vo víre dejín a patrím do skupiny bezcenných cenín. Som len steblo trávy na lúke Niesom čerstvý, no som ešte v záruke Som malou hviezdou na nočnom nebi Občas som nesvoj a bývam bledý. Som iba bublinkou v šumivom nápoji Dúfam, že niekto sa ku mne pripojí. Som iba zrnko piesku na púšti Sahara Každučká brána sa predo [...]

Živena alebo Ako svet skoro prišiel o jedného básnika

26.04.2010

K životu patrí humor a najlepší humor prináša život. A tak aj nasledujúca príhoda pre pobavenie je zo života. Totižto takmer sa stalo, že ešte skôr než som v sebe objavil nadanie a začal tvoriť poéziu, som s tým skončil. Bol to môj posledný rok na Lesníckej škole v prekrásnom prostredí históriou dýchajúceho mestečka Banská Štiavnica posadeného v náruči [...]

Nedeľná báseň: Túžba

25.04.2010

Moja úplne prvá básnička z roku 2001 Túžim vidieť tvoje oči, keď sa večer zotmieva Keď sa mesiac v plnom svite z výšky na nás usmieva Chcem ťa držať za ruku, keď ti bude najhoršie Počuť tvoje slová jemné, môjmu srdcu najmilšie Túžim znovu byť pri tebe, cítiť tvoju prítomnosť Tvoje vlasy hladiť jemné, vyhnať z môjho srdca zlosť Vidieť s tebou západ slnka [...]

Andrej Danko, semafor

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

26.04.2024 12:43, aktualizované: 13:04

Zábery pochádzajú z kamery električky. K dopravnej nehode lídra SNS došlo 11. januára v bratislavskej Dúbravke.

Antony Blinken / Si Ťin-pching /

USA a Čína musia byť partnermi, vyhlásil prezident Si na stretnutí s Blinkenom

26.04.2024 12:24

Americký minister zahraničných vecí, ktorý v piatok končí návštevu Číny, predtým rokoval so svojím čínskym náprotivkom Wang Iom viac ako päť a pol hodiny.

ján slota

Obnovený proces v korupčnej kauze Jána Slotu prerušili

26.04.2024 11:21, aktualizované: 12:25

Kým Ústavný súd SR nerozhodne, dovtedy bude konanie prerušené. Prokurátor voči tomu podal sťažnosť.

Slávnostné otvorenie DSB observatória v Bratislave

VIDEO: Bratislava má prvú hvezdáreň, zložili sa na ňu sponzori a nadšenci. Neskôr privíta aj širokú verejnosť

26.04.2024 10:55

Na Deutsche Schule Bratislava slávnostne otvorili prvú hvezdáreň v Bratislave - DSB Observatórium.

blicky

Píšem všetko možné- poéziu, prózu, glosy, úvahy, komentáre- prosto všetko, čo ma napadne. Uvrhnem Vás do svojho bohatého vnútorného sveta, ponúknem Vám pohľad na svet prostredníctvom mojich očí

Štatistiky blogu

Počet článkov: 15
Celková čítanosť: 37987x
Priemerná čítanosť článkov: 2532x

Autor blogu

Odkazy